Jalle - 9.4.2012

Carro och jag bytte häst sen när vi får ut och red :) Så fick rida isis idag :D Haha guuu vad han kändes liten när jag kom upp på han ahaha :p Men tänkte inte så mycket mer på de sen. Provade och tölta lite ;) de va underbart!! Trava och galoppera även :)
När vi skulle ta sista galoppen så trodde jag han skulle vara trött och inte alls hänga med... meeen när han såg att Play Me får iväg i galopp så då jäävlar tog han i! Jag hann inte korta tyglarna :o så han bara får iväg xD :D hahaha Gulle Jalle! Men han gjorde inte så mycket mer än de, kände verkligen att han tyckte de va rolig och han tog verkligen i :D
Men har inte så mycket mer och berätta om han... de va de jag tyckte om han idag :)
(Får hoppas att Carro skriver vad hon tyckte om att rida Play Me :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0