King Lucas 6.4.2012

Red inte han idag men hade inget bättre för mig så stod bara och rykta han å gjorde han fin! :) Borsta igenom hela han även manen och svansen. De är sällan han bli så fin för han är riktigt duktig på att smutsa ner sig, den lilla grisen! Och låsna päls gjorde han också ^^ men ändå inte så himla mycket.
Gjorde int så mycket mer än de, Play Me vila inte fångas i hagen å den hagen är stor så de äri ngen ide att jaga henne direkt. Å Tomas & Ralf hade redan mockat så hade ingen att box att mocka heller... men de gjorde inget för mig ;) hahaaha

Men nu när jag ändå skriver här så var jag till Fannys farmor i går med henne och vi ryckte tjockis hästarna där som snart ska få föl :) Dom låsna i alla fall mycket päls! ^^ Men sen gjorde vi inte så mycket mer med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0