Praoplats!

Hallååå!
Har känt den senaste tiden att jag skulle vilja blogga om min vardag mer än bara hästarna också så nu tänkte jag skriva om hur nöjd jag är med att jag faktiskt lyckades få en praoplats idag! :D 2 veckor före och med hoppet nere kirrade jag den med ett telefonsamtal yeeeha! :D men nu finns det bara en hake, jag skulle blogga om något som inte var hästar var det sagt... men gissa var jag ska praoa om inte på stall Joy! Barn, hästar, hårt arbete och byta ut jeansen mot ridbyxorna känns helt perfekt alltså! :D
Dagen i övrigt har väl varit okej, det känns som att någon har satt igång en diskoröksmaskin i huvudet på mig och glömt att öpnna ventilationen typ, antagligen hamnar väl också jag på den här förkylningen som var och varannan person går och bär på just nu...Men en bra sak var att jag hörde att jag fick riktigt bra för mitt samhälla arbete vilket känns kul! :D och pisa provet är över vilket också är skönt, 58 sidors matteprov vill man inte gärna ha framför sig, men allt ska man väl testa i livet!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt (alltihopa) :), grattis!! :) Vi kanske ses under din praktik då, jag springer runt lite där nån gång i veckan. :) Kram.

2012-04-13 @ 21:16:47
Postat av: Carro - Sv

haha jaa! Tack :D Weei du måste komma dit den veckan då!! :D

kram!

2012-04-16 @ 09:29:12
URL: http://sundshesttjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0