Saras Serafina-7.4.2012

När jag kom ner till stallet idag så stod Tage och rykta henne så för mig var de bara å sätta på sakerna på henne och mig själv :) De första jag kände när jag kom upp på henne att hon var på bushumör! Å jag hade rätt! Herreguuu vad hon busa och bocka å höll på!! Jag var helt säker på att jag skulle åka i backen och jag som hade glömt mobilen i stallet också -.- Och de va när att jag skulle åka i backen några gånger!! Hon var ganska tittig i början men de sluta hon med sen :)  Jag galoppera mycket men hon var inte ens svettig när jag kom tillbaka?!?? :Oo hhahaahhaa och hon verkade ha energi kvar också! Och jag som tänkte idag att nu ska jag få hene trött och verkligen få henne svettig men de gick inte så bra med de xDDD hahahah bättre lycka nästa gång! ;)
Men annars tyckte jag hon verkade otroligt mjuk i munnen lyssna på mig bra! Hon var väldig framåt! Hon brukar annars va gansja tillbaka och vilja ta i riktigt... men idag så när jag galoppera å vilja öka så tog hon verkligen i! Och jag kände verkligen att hon tyckte de va kul för de kom till och med några bocksprång emellanåt ^^ hahhaa gulle hästen<3
Men har väl inte så mycket mer och berätta om henne idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0