Taggar för kurs

Hejsan!
I stället för att vara ute med ponnyn just nu (eftersom det är sånt skitväder) ligger jag och surfar runt och tittar på olika schabrak på bla hööks och horze :)
Det är ju nämligen tävlingsdags i april! :D
Nog för att det är en träningstävling, men iaf är det ju riktigt roligt att vara med!
Tror jag ska ställa upp i 3-gång(på jennys begäran ;) ) och 4-gång :)
Sen kommer det också att komma en officiel tävling lite senare i maj, tror jag det var? och nu ska jag verkligen se till att vi har alla vacciner på grej så att jag och Jallus kan vara med den här gången :)
Det känns riktigt taggande att det är tävling snart, speciellt med tanke på hur himla duktig Jalle var härom dagen!
Jag kombinerade övningar jag fått lära mig på kursen med Linda Eriksson och Pia kurserna och jag fick till en trav som var så sjukt fin! den gick sakta men var ändå energifull, och ganska långa steg, hade töltade nästan rent och han lyssnade riktigt bra på mina signaler! galoppen var också jätte fin och i skritten sökte han sig i en bättre form än han brukar, då var jag riktigt stolt och glad för dagen i övrigt hade inte varit bra alls, det var dåligt väder och jag var trött och grinig i övrigt, men han gjorde min dag! igen :)
Så nu passar det finfint med en Piakurs som kommer vara fredag-lördag! :D
eftersom det är påsk är det  kurs ist för skolan, höhö :D riktigt bra enligt mig! ;)
På Pia kurserna lär jag mig alltid massor!
2 schabrak jag gillar på Horze! men tror ni de skulle se för tråkiga ut? :/
Jag vill att det ska se "stilfullt" ut men inte tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0