Vårväder

Hej!
Igår var det ju ett riktigt underbart vårväder! :D
Jag tror att det var vädergudarna som ville vara snälla mot mig och ge mig en anledning till att vara ute i stället för att sitta inne och plugga kemi typ...iaf tror jag det! ;)
Jag var och fotade Jalle och Lelle i det fina vädret och jag kommer nog lägga upp lite bilder från det när jag fått in dem i datan, jag är ju lite trög med sånt där... haha
Senare på kvällen for jag och Manda till ovalen och tränade inför tävlingen nästa helg.
Riktigt, riktigt roligt! :D
Jalle har verkligen blivit en annan häst! Jag blir lika förvånad, imponerad och glad varje gång jag inser det!
Han gick väldigt fint både utan men speciellt med klocknboots, ska väga dem och se om jag ska tävla med boots kanske! :D
Jag har även bilder och en film därifrån men eftersom kameran var i handen på min inte alltför teknikbegåvade pappa är det kanske inte världens proffsigaste men det är bra att ha bilder och film för att se hur det ser ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0