Atlis verktyg för islandshästryttare, det bästa verktyget!

Hejsan!
Ledsen för den rent ut sagt asdåliga uppdateringen från mitt håll men i helgen och veckan kommer jag blogga mer! Ny vecka nya tag! ;)
Men nu tänkte jag tipsa om den absolut bästa instruktionsboken som finns inom hur man rider islandshäst enligt mig! Jag är helt fast när jag läser den här boken och vill bara läsa mer och mer och det är inte vanligt med mig och instruktionsböcker kan jag säga! Jag blir oftast förvirrad av att bara se det i textfiorn men den här boken gör att man fattar precis! Det är bra bilder, bra förklaringar, extra tips m.m
Dessutom är den bra oavsett vilken nivå du är på! men dom svåra övningarna kan såklart vara lite för svåra för en som börjar helt vid steg 1 medan dom lätta basic kanske mest är repetition för den väldigt erfarna!
Finns bland annat på adlibris.se för 154 kr eller på adlibris.com för 17,90€

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0