Hahahahah

Hahaha märkte en sak i stallet idag :pp Efter att jag hade ridit så tog jag av tränset och skulle gå och tvätta bettet så lämnar jag hästen helt löst bara i gången... går tillbaka till henne tar av sadeln och lindorna går och fixar lite saker och så kom jag helt plötsligt på att jag hade henne kvar i gången helt löst o.O hahaha Play Me ståd där helt lugnt och hade inte rört på sig... skratta åt mig själv då men blev och tänka efter sen och kom på att jag gör så efter varje ridtur... lämnar henne bara och hon står bara där och tittar på mig :pp hahah snacka om snäll häst!! ibland brukar jag tillochmed lämna stallet för att hämta täcke eller något och hon bara står där som en ängel! :'') ♥♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda :)

Haha, sådan snäll häst ! :)

2012-02-29 @ 20:38:48
URL: http://mathildasigfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0