Hemma!

Nu är jag hemma! :)
och jag behöver bara 1 ord för att beskriva min resa, bäst!
jag kunde fan inte ha haft det bättre! eller jo det var en sak som var dåligt och det var att resan var aldelles för kort! :(
Jag har träffat riktigt roliga och snälla (och inte minst snygga ;)) människor!
Egypten är så jävla nice och jag måste tillbaka snart!
Men såklart saknade jag min häst asmycket :((
Det var så härligt sen när jag fick gå till hans hage och prata lite med honom!
Jag skulle förmodligen ha dött av hästbrist om det inte vore för att det kom förbi en riktigt snygg arabhingst förbi hotellet!
Om man inte redan smält i solen så smälte man då! :D
Men jag berättar mer om resan en annan dag när jag har mer tid att visa bilder och så! :D

här fick ni en otroligt liten snabbtitt så länge!
Shoo

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Intressant nosgrimma... kul att ni överlevt flygtusen och är hemma igen. ;) Hurraaa!!! :D

2012-02-27 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0