Innebandy och kurs

Helluuu!
Idag har det inte vart min dag alls...
på innbandyn for varenda ett skott fel och jag tog bollen från mina lagkamrater och gjorde att motståndarna fick den... ja ni hör... haha xD Nåja jag gör det på skoj, det är huvudskaken att man har kul! :)
I morgon blir det då Pia Andreasson kurs, äntligen! :DD
Är pepp! :D
Ska bli så himla roligt! Jalles och min favvokurs, lätt! :D
Hon har berömt Jalle mycket och då blir jag glad! :3
Men nu ropar pappa och jag ska med honom och ge honom och Nike och Tindris mat, så vi ses och hörs!
Och jag loooovar att försöka börja blogga bättre, det känns inte kul det här, läsarsiffrorna har sjunkit sjukt mycket och inläggen med... Känner att vi behöver något nytt eller en rejäl läsartopp eller iaf jag behöver något som ger mig lite inspiration! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0