Nödinlägg

Hej! :D
Just nu är mitt liv verkligen stress,stress och stress!
Har flera prov och saker som måste göras innan resan och om bara några minuter (2) ska jag ha hoppat i min onepiece och gott över till Manda för att plugga...
Haha förlåt. inge bra att skriva om att man är streeeessad i ett inlägg på det här sättet I know that. Men jag vill bara förklara att varför jag inte bloggat och kommer heller inte blogga vettigt förrän om 2 veckor, men jag ser att Alva bloggar en hel del och det är riktigt bra det! :D Snart ska jag spetsa huggtänderna och vara med jag också! ;P
Idag red jag min kille i ridhuset och repeterade det vi lärde oss på Pia kursen som var i helgen. Det gick riktigt bra och hans form är märkbart mycket bättre! :D
Sen for vi ut och sprang lite på en väg, jessus vilken fart han hade både i galoppen och tölten på hemvägen, helt amazing! :D
Men nu måste jag springa iväg!
Ha det bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0