Nöjd!

Hej hallåå!
Igår var jag då på kurs för Pia Andreasson, sjukt bra, lärde mig en hel del som vanligt! :D
Och jalle var riktigt duktig och gick hemskt fint! :D
Även Pia tyckte att man såg mycket förändring! Blir så jäkla glad av att höra det av andra också!
Vi övade på att flytta framdelen och gå på volt m.m
Jalle har ett helt annat driv nu än förut och jag märker att han orkar lite mer och det är delvis Alvas och Play mes förtjänst eftersom han alltid är helt svettig och verkligen bättrar på sin kondis av att powewalka och verkligen få ta i allt han har i galopperna! ;P
Och ja som Alva sa sticker jag med pappa (och flera andra) till egypten! :D
Ska bli awesome! Ska försöka uppdatera lite där med om jag hittar nån dator. Men den mesta tiden lär väl spenderas ute i solen :D
Då får mamma ta hand om Jallus, Tindra och Nike! :)
(är det mycket stavfel vill jag bara tillägga att mamma och pappas tangentbord är hemskt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0