Play Me 20.2.2012

Prova ju att ha halsförlängare på Playan idag. Å de gick bättre att än vad jag trodde! Hon acceptera den jätte snabbt!! Trodde hon bara skulle hålla på å bråka å hoppa å så men icke! Hon skötte sig super! Longera henne i skritt först å sen sprang jag med henne fram å tillbaka :) Å de såg faktiskt fint ut! Får ut och red henne sen och de kändes bra! Trava lite och de gick super! Hon tog även galopp en gång och de gick väl bra de med :) men de var mest skritt :) Efter att ha ridit henne så fick hon gå ut i hagen för hon blev inte svettig. Mocka även fyra boxar idag.
Imorgon kanske jag har den på igen :) Kommer inte att rida med den hela tiden! Bara lite nu å då :)
Ska försöka rida Serafina här i veckan bara hon ha fått på sig skor fram. Ska prova lite nya sker på henne då ;)) Å de får ni veta då! Hihi ^^
Men jag är helt lycklig just nu!! :D Mihiii :D Fotbolls träningen igår var super! Äntligen har jag hitta ett lag! Behövde bara träna en gång med dom å tränaren sa att jag jätte gärna skulle få komma å träna igen! Han tyckte att jag såg själva spelet eller vad man nu ska säga! ^^ :D Mihi å jag har ingen träningsverk heller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0