Play Me 21.2.2012

Red med halsförlängare idag igen. Gick bra! Red en kort runda bara å försökte få ner huvudet i skritten bara å de gick! Sen i traven och galoppen så sket jag i de! Måst ju börja i skritten innan de kommer till traven och sen till galoppen!! Så jag va ganska så nöjd med henne.. Hon va lite väl springig i traven tyckte jag men i morgon tänker jag ta å göra snabbjobb med henne! Då ska hon nå få springa av sig!!! Mina ben kommer att dö!! Å sen på kvällen har jag fotbolls träning så jag säger hej till träningsverken igen :pp
På torsdag så kommer kanske Cajsa hit å då blir de kanske att tolka :D Kanske kommer film ^^ Den som sitter på snowracern så får filma med min gamla kamera ;D Hhahah
Men jo att jag mocka fyra boxar idag... känner mig duktigt som ha mockat 3-4 boxar under de senaste dagarna jag ha varit i stallet :3
Å jo att jag ha märkt att Play Me passar sjukt bra i rött!! Röda benlindor å rött schabrak ha jag haft de två senaste dagarna å de s sjukt snygg på henne!! Ska ta bild på de nån dag så att ni får se :D

Kommentarer
Postat av: Cajsa

2012-02-21 @ 21:26:52
Postat av: Anonym

Hej jag råka skicka en tom kommentar men jag tänkte säga att jag längtar till torsdag och att jag ringer dej imorgon (onsdag) kram // Cajsa <3<3<3

2012-02-21 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0