Play Me 5.2.2012

Efter att jag ha kommit hem från prästö idag så får jag till stallet. Red Play Me å hon va verkligen pigg!!!!! Kan ju va för att hon va ute i tisdags senast så :p Hon va så jäkla knäslig med galoppfattningarna lite väl tyckte jag!
Tog vänster galopp en gång men glömde att de var en högerkruva så jag tänkte sakta av men hon villa verkligen inte! Ist för att sakta in så bytte hon galopp å kurvan! Å de blev inge travsteg där emellan heller! :D Lät henne galoppera på en bit till eftersom hon har ganska svårt för att ha höger galopp på en raksträka! Men hon fixade de ändå riktigt bra!! :D Lät henne pulsa igenom djup snö lite oxå. Sen så gjorde jag väl inte något speciellt mer med henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0