Play Me 7.2.2012

Tänkte först inte rida Playan men jag ångra mig så red henne en kort barbacka tur runt ''byn'' :) Hon var väldigt pigg å i skritten va de powerwalk!! haha :D men de va läänge sen hon gick så snabbt som hon gjorde idag!! Jag bara satt där å sjöng för mig själv ^^ Blev lite trav å en galopp i slutet :) Men inte mer änså för sen skritta vi bara på! :))
Jo att Lucas hoppa ur hagen idag! xD Skulle ta in Play Me å när jag kom till stallet så kom de en svart häst springande hahhah :pp Han ville inte va ute ensam i hagen!!! ^^
Mocka oxå två boxar...
Imorgon kanske jag kör NH med henne! :) Hoppas att inte Lucas är ute för skulle vilja träna löst!! höhö
Hihi å sen så kanske jag ska börja köra mer häst! :DDD LÄÄÄNGTAR!!!!!!!! Är så s*tans kul!!!!!!! Wihi :DD
OBS! DE ÄR GAMLA BILDER! TYP TVÅ ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0