Riktigt rolig ridtur och schema

Hejsan!
Idag när jag kom hem från skolan åt jag , bytte om, gjorde Jalle klar och red iväg för att möta Alva och Play me! :D
Jag jobbade Jalle på vägen och det tog en otrolig tid så Alva måsta rida nästan ända hela vägen hit, haha sorry för det igen! xD
Sedan red vi omkring i skogen och klättrade i riktiga backar! Dom var så branta att Jalle måsta hoppa jämfota upp för dem! Bra för bakmuskulaturen och ryggen! :D Sen red vi omkring på olika ställen och jag fick rida Play Me igen (vadå överlycklig?! :D) Hon är så sjukt rolig att rida! Jag kan vara inte vänta tills jag får hoppa upp på hon där lilla ute i hagen! Även  om hon lär vara lite mer av ett monster... xD
Men Jalle var riktigt pigg och glad idag och fast jag reeejsade iväg med Play Me hann han med, han verkligen spurtade, han är så snabb min fina häst! :D Och när vi travade jämsides spurtade han också iväg! xD
Det är riktigt roligt att Alva och jag kan rida tillsammans! verkligen! :D
När vi kom hem var Jalle verkligen dyngsvettig men ändå pigg och riktigt glad!
Här är nu hans schema för veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0