Rubrik

Kom inte på nån rubrik :p Men jag ha inte skrivit något om Play Me eller de andra hästaran å de beror på för att jag ha inte hunnit med hästarna så bra den här veckan å idag blir de inte heller något för måst få in de sista till historia provet! De e sjukt svårt, men får hoppas på att jag får bra i de! Å imorgon så måst jag öva på fysik prov men sen kommer e att bli uppdatering igen! :D Å speciellt på sportlovet!!! Ska ju va i Jomala lite då med Cajsa å då ska vi väl rida å tolka :D Å sen ska hon väl komma hit oxå! :D Å ska väl lägga up bilder på de jag köpte i sverige ^^
Ni kommer att nå bara att få uppdatering av mig på sportlovet för Carro ska till Egypten då... jag vill oxå till något varmt land å slippa denna lilla ö för en gångs skull!
Men tänkte lägga up lite bilder på hästarna i ett annat inlägg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0