Sjuk

Sitter hemma och är sjuk D: fy fan va de e jobbigt!!! Vill ut i solen och rida å allt annat!
Men var på fotbolls träning och de va bara jobbigt!! Om jag bara sprang nån meter så va jag typ slut :pp haha nä men de kändes verkligen inte bra! När jag kom hem så va jag typ yr å så fick jag feber :( Och natten var bara SKIT! Kunna inte sova nå bra å bara för de så blev jag å tänkte på pappa...
Blir nå inte stallet på hela helgen antar jag... ingen innebandy imorgon och kommer nå inte orka fara på träning på söndag heller... Kanske kan fara och kolla på :) Zandra ska väl börja träna med oss så jag kan kanske fara och kolla på henne :)♥ Saknar mina små troll Zandra♥ Fanny♥ Sara♥ Amanda♥

Wäää på måndag är de skola :((( Skulle bokstavligen inte orka med de!! Alla läxor man kommer att få och sen när provperioden börjar så ska jag hinna med hästarna, fotbollen, hundarna å en massa till D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0