Stan idag

Helluu :)
Idag har jag varit i stan hela dagen och fixat en massa saker, tyvärr betyder ju det att jag inte har varit med min ponny alls och kommer troligtvis inte hinna ikväll heller eftersom det står PLUGG med stora bokstäver på schemat... :S
Iaf så lyckades jag med riktiga fynd! :D En pumatröja 4€, en adidaströja 4€ och björnborg underkläder 5€. Haha kan man få det billigare? knappast :D
Jag har också varit runt på flera ställen och frågat efter sommarjobb, än har det inte gått så bra men jag fortsätter att söka bara! :) Däremot är det ett ställe jag verkligen är pepp på och måste mejla till så snart som möjligt! :)
Jag bokade även en klipptid tills i morgon och nu ska det bli lite förändring här, mehehe 8D
Inte jätte mycket dock eftersom jag är för feg för det...
Men nåja snart ska Alva och jag tolka med Play me igen och även hyra ridhuset för lite dressyr och NH träning :) + Att jag ska rida för Liz i helgen (kanske)! :D
Så vi hörs senare, Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0