Tips

Hallåå!
Nu har jag precis krypit ner i min onepiece och sättat ut Jallus i hagen för han har varit inne i stallet och ätit efter att jag var ut på en ridtur med Frida och Elin! :)
Riktigt mysigt var det! Solen sken och det var väl lite småkallt men inte svinkallt iaf!
Våren närmar sig nu och vad är inte bättre då än att tölta fram på en skogsväg i snön på en glad ponny? :D
Inte mycket!
Dock fälller han päls just nu och då blir han helt knäpp emellanåt!
Han blir inte så att han blir omöjlig att hantera eller så men han får konstiga idéer emellanåt xD
Bara att ta in honom i stallet blir lite av ett äventyr xD
Idag så gick han rätt iväg i stället för efter mig och då tappade jag grimskaftet och han sprang ner till Tindra och Nikes hage och sen steg han på grimskaftet och tvärnitade så då kunde jag ta grimskaftet igen, tur att det inte hände en olycka! Ett flygande grimskaft runt ett par hästben kan ju vara riktigt farligt! :S
Sen for vi ut i skogen och jag mötte Frida och Elin som skulle rida samma väg så då hängde jag på dem, kul!
Det är så trevligt att rida med sällskap ibland! Speciellt när man har hört en hel del om älgar den senaste tiden... :S
Men nu ska jag och Manda se lite på tv och chilla! :D
Shoo

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo du, jag red ut ensam i skogen idag och både Nobbe och jag såg misstänkta älgar i skogen... uppskattar ridhuset på våren kan jag säga. :P Kram på dig! :)

2012-02-29 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0