Back on track

Hej på er! :)
Idag var jag ut med Manda och Birta och tömkörde Jalle i det fina vädret. Det var roligt och Jalle gick på väldigt fort, fick typ springa för att hinna med ibland! Vi gick i skogen i den rätt djupa snön så både vi och hästarna fick verkligen lyfta på benen!
När vi kom hem gav jag honom mat och satte på honom hans backontrack skydd. ryggvärmaren och hasskydden! Eftersom jag vill att hans rätt gamla kropp ska hålla ihop och att han ska kunna vara pigg, glad och frisk även när det är smällkallt ute! :) Men jag ska precis gå och ta av dem eftersom jag inte vill att jag bara ska ta ut dem och slänga ut honom i hagen i det kalla vädret, då är det ju nästan ännu mer synd om hans muskler! :o
ryggtäcket jag har ser inte alls sådär långt ut? :S
Dessa är riktigt bra för hans spattben!!
Ett sådant här är det jag önskar mig nästan allra mest just nu!
Men får se hur det blir med det... Back on track är ju inte direkt billigt och det är väldigt länge både till min födelsedag och julen.. men kirrar jag ett sommarjobb och känner att jag har pengar över är det nog det första jag klickar hem! :)
Back on track är förresten riktigt bra för människor också!
Jag är helt förälskad i den lilla filten man har på kudden och nackvärmaren som gör min stela och ömma nacke lite bättre! Jag är också stormkär i fleecen som jag har i stallet ända tills den är nästan svart av smuts. När mamma bröt armen köpte hon en handledsvärmare och den hjälpte henne mycket! Det finns inte heller någon bättre jacka till hundarna än den! Xanthe stortrivs i sin eftersom den håller henne varm men hon får inte jätte varmt eftersom det är den egna kroppstemperaturen som speglas tillbaka liksom. Har man ont i muskler funkar det nästan lika bra som en värktablett eller salvor!
Haha nåja nog med reklam om Back On Track nu! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0