Bilder från i fredags

Helluu!
Sorry för att jag inte har uppdaterat idag, har tänkt göra det länge men har inte haft tid och så ceppade datan ihop :S
Men nu så! :D
Idag var jag ut och red med Jenny på Thyrniros (Inte säker på stavningen..? :S) Manda på Birta och jag på Jalle! Det var en rätt lång skrittur och det var riktigt trevligt! :D
Riktigt skönt att ha sina tjejkompisar att rida ut och snacka med!<3
Pappa körde Tindra idag också och enligt honom var hon toppen! och fast hon inte är tränad nå mycket alls har hon sjukt bra kondis, alltså mycket bättre än man kan tro! Hon reejsade upp för backen vid ridbanan (mördarbacken) som man typ blir trött av att gå upp för... hahah så sprang hon upp för och var knappt andfådd när hon var hemma igen :)
I morgon ska jag ut och rida och fota med Alva om vädret tillåter :) ska också bli roligt! eftersom vi är 100% seriösa när vi rider, alltid! :o haha... säger vi! ;)
Men nu några bilder från när jag fotade Jenny med hennes systemkamera!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Asså jag älskar verkligen bilderna!! :')

Tack Carro att du kom med! :D

2012-01-28 @ 22:44:44
URL: http://sweetbyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0