Hemma igen

Nu är jag hemma igen ,tack och lov med alla fingrar i behåll vilket faktiskt förvånar mig! För fy satan har inte varit med om något värre tror jag. Tog ett par tunna vantar för jag tyckte det såg någorlunda varmt ut ute, haha vadå osmart? Jag vet! För jag hade så fruktansvärt kallt om fingrarna! Sen när jag började röra på dem så det for blod i dem kändes det som dom brann! Helt seriöst har inte känt något värre på länge! Det gjorde så fruktansvärt ont! Jag undrar om jag någon gång har ångrat något så mycket som att jag lämnade mina älskade mountainhorse handskar i stallet... tack jenny dom är underbara! men i stallet gör dom ju ingen vidare nytta...Allt jag ville var hoppa upp på Jalle och galoppera hem men jag var barbacka och han vägrade stå still när jag försökte hoppa upp så jag bara ramlade i backen och slog mig. Haha vad eländig jag var! xD  Så det var att gå på bara!
Men iaf före det så började det med att jag mötte Alva och vi red omkring på en åker och fotade bilder. Men det var svårt att få fina bilder på Jalle för han var så grinig och ville ingenting alls och när vi red och mötte Alva ville han bara vända och gå hemåt hela tiden. Usch jag blir så irriterad och det är inte bra alls. Men vi fick nog fina bilder sen iaf! :)
Sen fick jag rida Play me också! :D Hon är verkligen fantastiskt rolig att rida! det är få saker som är så roligt tycker jag! :D det tog Alva lite bilder på så nu har jag bildbevis på att jag faktiskt vågat mig upp på något annat än isis ;)
Men jag tror Alva lägger upp bilder sen i ett senare inlägg! :D
Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0