Mysdag

Hallåå! :D
Idag har det inte hänt så där jätte mycket på hästfronten eftersom Jalle har haft en välförtjänt vilodag.
Men när vi tog in dom andra två tjejerna till natten fick även jallus komma in i stallet för att få lite mat och bli ompysslad :)
Jag ryktade honom och gick noga igenom hela han för att se att han inte hade sår eller var stel eller nånting. Sen gav jag honom lite massage med en massageborste innan jag släppte ut honom i hagen igen.
Nu tänkte jag visa er en film på hur Tindra gör när hon vill ha mat.
Såhär gör hon nästan varje kväll och det ser riktigt stört ut! xD
Tyvärr slutade hon just efter att jag fått fram mobilen och börjat filma men iaf x'D
Hon är för knäpp!<3
I morgon hade jag tänkt ta ut Jalle och tömköra honom en runda i skogen med Manda och Birta! ;)
Jalle<3
Haha knäppis! :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0