Play Me

Play Me är ett varmblodigt sto som blir 13år. Hon gick på trav som yngre men hon sluta 2007. Efter det red jag in henne med två kompisar. Hon va en typ av problem häst kan man säga. Hon vilja inte alls stå stilla å hon hoppa å stutsa å va helt sjbfg. Men Nu efter att bara tränat NH en hel vinter är hon hur jäkla cool som helst hon står stilla å accepterar att man får ta tag i tyglarna utan att hon börjar stegra å kasta runt med huvudet! Så jag är väldigt glad att jag la ner den tiden på henne! För om jag inte hade gjort de skulle hon inte finnas hos mig i dag å om hon skulle göra de så skulle hon bara va ett stort problem!
Hon har även haft två föl men båda ha dött :// Hon älskar att bli klappad i pannan å bli ompysslad överhuvudtaget! Hon e exapert på att tiga ibland oxå ^^ Jag kanske ska tävla med henne första gången i år å då blir de hoppning! Dressyren har vi inte så mkt koll på ännu eftersom hon fortfarande har sinna travsvängar ^^ Men vi jobbar på de!
Play Me
e. Victory Play
u. Colla Go
- 20 maj 1999
ägare: Alva Göstas
ras: Amrekansk Travare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0