Play Me 24.1.2012

Red Playan idag efter skolan! :) Träna på att hon skulle lyssna på vikthjälperna, de gick väl sisådär... Men hon e ju somsagt igen ridskolehäst! Hon stanna även när jag sa''prrrooo'' utan att jag behövde ta tag i tyglarna :))♥ Å de kunna hon inte igår ^^ Jag tror jag ska ta å försöka tickträna henne någon dag >.< hahah de va ganska länge sen jag gjorde de :p Så skulle va kul! Va nära å lyckas lära henne att stegra för något år sen men sen sluta jag helt plötsligt träna :S


Men tänke höra med Carro fall om hon vilja hyra ridhuset igen nån helg så skulle jag kunna träna löst med henne där om vi delade upp halva ridhuset så vi får en halva var :) Skulle va rätts så kul tycker jag ^^



en film från när jag hoppa med Play Me å tranvik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0