Shoppinggalen

Hallåå alla!
Nu ligger jag här hemma i min säng och har feber, jippie!
Säkert har jag fått den där influensan som alla snackar om och så får jag snart lunginflamation också...
Fast njeet knappast :)
Men ibland är det faktiskt skönt att vara sjuk också ju och bara göra chill saker :)
I brist på att orka något annat har jag klippt ihop två stycken "collage" från hööks med saker jag skulle vilja ha, ett åt Tindra och ett åt Jalle, eftersom Tindra knappt har någon ridutrustning än finns det såklart massor av saker jag skulle vilja ha åt henne men här är några. Tindras collage gjorde jag för länge sedan så att ifall inte reapriserna stämmer eller sakerna finns kvar vet ni varför!
Juste nu är det 75% rea på hööks också, det är ju sjukt mycket! :o
Så alla ni som tycker om att shoppa hästgrejjer från internet, passa på nu innan varenda en reapryl är såld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0