Vad som hänt idag

Hej hallåå! :)
Äntligen hemma, efter en jobbig dag! >.<
Eller den har inte bara varit jobbig för jag fota Jenny också, och det var roligt! :))
Men först skolan och det var jobbigt >.< Jag ville bara hem och krypa ner under täcket och se på film eftersom min underbara, bästa, oslagbara lilla hund höll mig vaken i natt med att tassa omkring i mitt rum och skälla, tack för den! >.<
Men skoldagen rullade på och till slut var det bara gympa och tennisen kvar och sen hem! :)
Direkt när jag kom hem slängde jag i mig mat och stack iväg till stallet där Jenny väntade på mig (hehe sorry igen!:)) sen stack vi iväg till en åker och fotade (kommer sno några bilder av henne och ladda upp här sedan ;)) och jag trodde helt seriöst mina fingrar skulle svartna och trilla av eller nått för tuuusans vad kallt jag hade om dem!
Nu ska jag väl slänga i mig lite middag och sen tänkte jag ta och träna ett pass med jalle, äntligen! :D Ska verkligen bli roligt! Tänkte träna med boots ikväll :) volter, tölt och lösgörning(vilket ju hör ihop typ men iallafall) :)
Och i morgon ska jag ut på en tur i skogen med Manda och Jenny :)
Ska också bli riktigt roligt!
Men jag bloggar antagligen igen senare ikväll, ifall jag slipper upp ur det stora matteträsket jag blivit nerkastad i när jag varit borta, sjukt mycket jag måste räkna ikapp nu! :SS
Ha det bäst, ni som rider islandshäst! ;)
btw, det var hit jag och Alva försökte ta oss! :D
hahah xD fin utsikt va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0