Yihaaoo!

Nu har jag inte feber längre! :D
bara lätt stegring! Så i morgon blir det skolan och jag rullar igång vardagen igen! :)
vilket också betyder att det kommer att bli mer inlägg om vad jag gör med hästarna eftersom jag troligtvis orkar mig ut i stallet snart! Jag tycker riktigt synd om min Jalle pojke eftersom jag märker på honom att han är så glad och har mycket energi han borde göras av med men snart så! :D
Idag körde pappa Tindris också och han sa att hon var pigg och glad och riktigt fin! :D
Och nu har jag en sadel jag ska prova på henne, ska bli spännande att se hur hon ser ut med sadel på ryggen!
Shiit det kommer typ kännas overkligt! Jag har längtat efter att få rida på henne ända sedan Nike blev dräktig och då känns det liksom som att jag har kommit ännu ett steg på vägen, och jag har ett mål eller en dröm! :D
men den berättar jag om senare ;)
Den här bilden är inte speciellt bra tekniskt sätt, den skär på konstigt ställe och man får ingen riktig helhet men ändå älskar jag den! den utstrålar så mycket tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0