5 sanningar

Tänkte köra 5 sanningar som en liten fredagsspecial här nu!
Eller egentligen blir det mer än 5 sanningar eftersom jag tänkte köra 5 sanningar både om mig och om hästarna :)
Så let's go!
5 helt random sanningar om mig:
- Jag har perioder när jag är helt galen i just en viss sorts mat, just nu är det musli med naturell yogurt och bananmarmelad (och galen är ingen underdrift, alls!)
- Jag skulle vilja vara brunett
- Jag vill någon gång ställa upp i ett montélopp!
- Jag saknar Egypten grymt mycket!
- Jag skulle verkligen vilja ha en stor valack som ridhäst, känns så sjukt mysigt! Därför hoppas jag att nästa föl blir en hingst så att det sen blir en fin valack :D
5 sanningar om Jalle
- Äter det mesta
- Blir han för hårt pressad eller inte förstår vad han ska göra stänger han av och lyssnar inte alls.
- Jag lyckades med saker som horsemanshipledare gav upp med, med honom.
- Förut hade han en rejäl ridskolehals som har blivit betydligt bättre nu
- Han älskar fölungar.
5 sanningar om Tindra
- Före Tindra fanns trodde jag inte hästar kunde bli arga. Trodde det alltid berodde på rädsla eller något annat, men nu är det bevisat, hästar kan verkligen bli arga.
- Ibland blir hon fjantig och vill inte gå in genom vissa dörrar (hennes pappa Super Photo Kosmos är likadan)
- Hon äter också det mesta
- Hon är livrädd för stocklass.
-När hon var bara någon dag gammal skadade hon benet.
5 saningar om Nike
- Otroligt snäll men dock en bestämd dam.
. Det finns ingen med en sådan vinnarskalle.
- Hon är halvt inriden
. Hon hatar Jalle mest i hela världen.
- Hon tycker det är skitkul att rymma och drar alltid en galopprunda runt i byn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0