En torsdag denna speedade vecka!

Hejsan!
Nu har jag precis satt ut min ponny i hagen igen.
Idag tog vi ett pass i ridhuset (ja trots det fina vädret..) och det gick riktigt bra! :)
Han svarade rätt bra på övningarna och jag fick honom i rätt fin form (i dom proportioner som jalle och jag kallar fin form)
Jag hade bestämt att han ska vara iaf lite svettig eller trött när jag slutar passet och det blev inga problem eftersom han blev så glad över att få galoppera att han gav järnet! :D min fina ponny!
Sen mötte jag Rebecca med Nobbe utanför ridhuset och jag fick höra att det inte bara är Jalle som har vårkänslor i vår och fällningstider!
Men nu ska jag göra en varmkopp te och jag känner att jag verkligen behöver en snyftarfilm så jag ringde Manda, tur att vi bor så nära! och lånade the notebook av henne! :D
Det behöver jag!
Bara att ta fram nästdukarna och ladda för en riktitg bra film!
Ha det bäst!
En sommar och en vinterbild! Kan ju säga att sommaren känns såhäär mycket mer lockande just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0