Play Me 25.3.2012

Sofia å jag red dressyr på Playan idag :) Hade halsförlängaren på henne och de gick priima!! Hon kändes skit fin!
Red henne till åker å så värmde jag upp henne å lösgjorde henne och så :) Hon böjde sig jättelätt och forma sig jättebra! Hon kändes verkligen som en dressyrhäst å både skritten och traven! Prova att galoppera på volten sen i båda varven, å om jag ska va ärlig så trodde jag hon skulle sticka med mig å bocka å va helt cp! I vänster varv var hon sfsjf underbar!! :D Kände verkligen att hon försökte samla sig å hålla ihop sig! I höger varv hade hon lite svårare men hon försökte även där med!! Så va jättestolt över henne idag!!♥
Sen var de Sofias tur :) Övade på att minska å förstora volten. Å de såg helt ok ut! Tränade även lite på ställiningar å böjningar. Sen så fick hon trava lite på volt... Play Me villa hellre galoppera :pp Hahah men efter en stund så gick traven också fint fint!! :))
Så Play Me får mycket mer pluspoäng idag än vad hon fick igår! Hheheh ^^
Innan vi red till stallet så tog jag en galopp på henne så hon verkligen fick springa!! De gick J*VLIGT fort!! :DDD MIHIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0