Rebecca och Willies

Härom dagen eller veckan? Eller ja i tisdags var jag och filmade Rebecca när hon löslongerade Willies :)
Hon ville ha en ny film till nästa kurs så när jag kom hem från skolan tog jag kameran och cyklade till ridhuset (här snackar vi vårkänslor _cykla_ liksom)
Sedan gav jag filmerna till henne och hon klippte ihop det som hon ville ha den och ja här är den :))
Riktigt duktiga är de! :)
Blev du inspirerad och vill läsa mer om Rebecca och hennes hästar? :D kolla då in här! -> http://horsedreamdayz.blogspot.com/
Lite stolt är jag även över mig själv som kommit ett steg längre på vägen av hur man ska hantera filmkameran, den här gången ser man ju faktiskt vad de håller på med och inte bara en skakig, suddigt och ibland lite väl inzoooomad film ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0