Sorry

Sorry för att jag inte ha uppdaterat något! Men igår mockade jag två boxar bara, var inte alls på humör för att rida så då e de väl ingen ide att rida? Å idag red jag inte heller för va bara trött å då om hästen inte gör som jag vill så blr jag bara sur så då e de ju inte heller någon ide att rida! Blev ingen träning kväll D: blää bara för att typ IFK? hade något där :((
Imorgon ska jag till stan med bröderna å mamma :pp ska fixa nå grejjs med allt de som ha hänt med pappa...
Sen på fredag har jag innebandy å så ska jag väl gymma oxå xD Biffen hära! Å sen blire innebandy :D Men sen på lördag å söndag ska jag väl kanske rida... kommer isf ha en väääääääääldgt pigg häst!! hähhää
Men nu ska jag sluta skriva hära.. hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0