Stallet

Ska snart dra i väg till stallet. Sitter å äter frukost just nu :pp Ska Hjälpa till å köra in Embla idag igen :) Blev lite för länge igår med de men de blir kortare idag! Men annars var hon duktig!!
Ska rida Serafina sen å jag tror hon kommer att ha vår känslor!!!! Så jag får sitta å hålla i mig ;)) HAHHA nej men de ska väl gå bra...
Ska rida Play Me sen som kommer att ha mkt vårkänslor de hade hon iaf i går!!! Blev lite bocksprång i galoppen xD Men hon var väl glad för att får springa av sig kan jag tänka mig!! Hon ha bara varit ut en gång den här veckan så hon hade väl lite energi kan jag tänka mig!! Men red med halsförlängaren igår å de gick jätte bra i skritten och traven då hon hade huvudet lågt och inte upp i ansiktet på en :pp Men tänkte att hon skulle få busa av sig idag lite å mina ben kommer att där för jag ska ha monté-stigläder :pp ajjajajaj jag säger hej till träningvärk sen ;D Sen har jag även fotbolls träning ikväll å de taggar jag för! :DD
Men nu sk jag fortsätta å äta frukost ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0