Inspiration

Hejsan bloggen!
Ligger just nu här och chillar eftersom jag var en sväng till sjukhuset igår igen...
Det kändes som jag hade någon form av infektion och mådde verkligen dåligt, så bestämde mig för att vara hemma idag tills jag blir helt frisk. Men nu mår jag rätt okej så det kommer inte bli nå fler dagar borta iallafall, känns riktigt skönt! :)
Nåja nu tänkte jag tips lite smått om hästbloggar/dayviews (för mig kommer det alltid heta bdb men iaf) som jag följer! :)
Paulina/ Mirakelbarn

Paulinas bdb var en av de första hästbdberna eller bloggarna jag började följa över huvudtaget.
Det var på den här tiden alla hade bdb och inte bloggar eller fb.
Jag såg en bild på henne och hennes lilla ponny Alvin på framsidan av bdb och tänkte att jag måste kolla vad detta är för någon galen tjej som kan få sin häst att göra allt sånt här?
och där blev jag fast!
Jag har följt hennes bdb sen dess nu och det är ett tag sen kan jag säga!
Den tjejen är verkligen grym när det gäller hästar och djur!
Dessutom skriver hon på ett sätt som verkligen är roligt att läsa, så om du inte redan gör det föreslår jag att du följer Mirakelbarn på dayviews eller kollar in på playlovelearn.se
Jonna Nilsson Sundgren

Denna tjejs bdb är riktigt inspirationsgivande och rolig att läsa!
Är man en person som är intresserad av NH är det riktigt intressant att läsa hennes inlägg med olika tankar och synpunkter.
Hon har en skön stil i det hon skriver och denna bdb är mycket läsvärd!
Kolla in på JonnaNS på dayviews eller mindwideopen.blogg.se

Anna och Pärla
Det är nog inte många hästbloggar eller bdber som slår Annas! Den är rolig och varierande och ger inspiration!
kolla på Stainless på bdb eller lojstasrussen.blogg.se/
Jenny

Självklart följer jag Jennys blogg också! ;)
Här kan man läsa om ridpass och ridövningar, vardagen i övrigt och så tar hon riktigt grymma bilder! :D
Kolla in på: sweetbyjenny.blogg.se/


Men så får ni såklart inte glömma att läsa denna blogg heller! ;)
Det är ju inte många hästbloggar som har blandningen av Islandshästar och travhästar! :)

och kommentera gärna, så blir vi glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0